کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

آشنایی کامل با نرم افزار معروف ACD SSe

نرم افزار ACD See از جمله نرم افزارهای مشهور و بسیار کاربردی در میان کاربران است. این نرم افزار یکی از کاملترین نرم افزارها برای مشاهده تصاویر در رایانه و مدیریت آنهاست. با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی می توانید مجموعه ای بسیار بزرگ از تصاویر را مشاهده کنید و اقدام به ایجاد تغییرات مختلف روی آنها بنمایید. به تازگی نسخه جدید این نرم افزار ارائه شده که دارای تغییرات چشمگیری است و این نرم افزار را نزد کاربران خود بیش از پیش محبوب و دوست کاربردی ساخته است به طوری که وجود آن روی هر رایانه می تواند تا حد بسیار زیادی شما را از استفاده از نرم افزارهای گرافیکی و مدیریت تصاویر بی نیاز کند. برخی از ویژگی ها و امکاناتی که در این نسخه یعنی نسخه 8 این نرم افزار اضافه شده است به شرح زیر است:

یافتن سریع تصاویر با استفاده از نوار جستجو
با استفاده از نوار جستجویی که در این نسخه قرار داده شده است یافتن تصاویر به آسانی و با سرعت بالا قابل انجام است. تنها چیزی که مورد نیاز است این است که شما کلمه مورد نظر خود را وارد نمایید، نرم افزار ACD See به دنبال کلمه مورد نظر شما در نام تصاویر، جزئیات آنها و یادداشتهای نوشته شده برای آنها می گردد و نتایج را به شما نشان می دهد. همچنین شما می توانید محدوده جستجو را به یک دایرکتوری یا یک نوع فایل خاص و یا یک موضوع خاص محدود نمایید.

ساخت Slide Show ویدئویی با موزیک دلخواه
در این نسخه شما به راحتی و بدون نیاز به هیچ گونه آشنایی با ساخت اسلاید شو و نرم افزارهای کمکی می توانید اقدام به ایجاد اسلاید شو با کیفیت بالا از روی تصاویر خود بنمایید. در این نسخه شما این امکان را دارید که در اسلاید شوهای ایجاد شده از موزیک های دلخواه خود استفاده نمایید. همچنین از مهمترین قابلیتهایی که در این نسخه به این بخش اضافه شده است این است که فایل نهایی را می توان به صورت VCD ذخیره کرده و آنرا در تلویزیون خود مشاهده نمایید. شما در این نرم افزار می توانید چندین موزیک را با هم ادغام کنید و همچنین با استفاده از نوار زمانی که در آن وجود دارد می توانید مدت زمان پخش موزیک را به طور دقیق کنترل و مدیریت کنید.

ساخت بسیار آسان CD و DVD
از دیگر قابلیتهای بسیار عالی این نرم افزار، امکان رایت CD و DVD با استفاده از قابلیت کشیدن و رها کردن یا Drag and Drop است. با استفاده از این قابلیت به راحتی قادر خواهید بود تصاویر شخصی و یا مجموعه تمام تصاویر خود را بر روی DVD یا CD انتقال داده و آنها را در اختیار دوستان و آشنایانتان قرار دهید. برای رایت توسط این نرم افزار شما این امکان را دارید که در چند مرحله عملیات رایت را انجام دهید و از فضای خالی موجود در CD یا DVD خود به طور کامل استفاده نمایید. به گفته سازندگان این نرم افزار، با استفاده از این برنامه شما به طور کامل از نرم افزارهای رایت CD و DVD بی نیاز خواهید شد.

ویرایشگر قدرتمند تصاویر
در این نسخه قابلیت های جدیدی نیز به بخش ویرایشگر تصاویر این نرم افزار اضافه شده است.
به عنوان مثال:
·بازسازی چشمهای قرمز رنگ در تصاویر دیجیتالی تنها با یک کلیک
·برش اتوماتیک تصویر بعد از چرخش آن
·میانبرهای اضافی برای استفاده سریعتر از ویرایشگر
·دسترسی آسان به ابزار های بزرگنمایی و کوچکنمایی در حین ویرایش تصویر
·بیش از 27 فیلتر و افکت جدید

اضافه نمودن جزئیات به تصاویر
از کاربردهای عالی این نرم افزار که بیشتر مورد استفاده کاربران حرفه ای قرار می گیرد دسترسی به بخش اطلاعات IPTC تصاویر و ویرایش آنهاست. با استفاده از این بخش شما می توانید اطلاعات و جزئیاتی همچون عنوان، کلمات کلیدی، دسته بندی، منبع و... را برای تصاویر مورد نظر خود مشخص نمایید. استفاده از این مشخصات شما را در حین جستجو به دنبال تصاویر خاص یاری می نماید و همچنین این قابلیت در تصاویری که در وب استفاده می شوند برای ثبت بهتر سایت در موتورهای جستجو و افزایش بازدید کنندگان آن نیز تاثیر بسزایی دارد.

بهبود یافتن نمایش جزئیات
بخش نمایش جزئیات این نرم افزار تا حدی بهبود یافته است و کاملتر شده است به طوری که وقتی جزئیات یک تصویر را مشاهده کنید می توانید اندازه آن را بر مبنای اینچ، عدد و یا پیکسل نیز مشاهده نمایید.

اضافه کردن متن به تصاویر
در این نسخه شما به راحتی میتوانید مطالب مورد نظر خود را به تصویرتان اضافه نموده و برای اضافه کردن این متن نیز می توانید بیش از 13 افکت مختلف موجود در نرم افزار یکی را به دلخواه خود انتخاب نموده و متن مورد نظر خود را بر روی تصویرتان اضافه کنید.

ساخت آلبوم های اینترنتی
یکی دیگر از قابلیتهایی که در این نسخه وجود دارد امکان ایجاد آلبوم های اینترنتی به روش بسیار آسان، در مدت زمانی بسیار کوتاه است.

پیشرفت در بخش کمک رسانی
پس از اجرای این نرم افزار پنجره ای برای کمک به شما ظاهر می شود که نسبت به نسخه های قبل دارای امکانات بیشتری شده است و به راحتی می تواند شما را در استفاده از این نرم افزار یاری نماید.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد