کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

کیت‌کت ۴٫۴

kitkat4-4
  • هوشمند، ساده و واقعاً در اختیار شما
  • زیبا و حیرت‌انگیز
  • طراحی صیقلی‌تر، عملکرد بهتر و امکانات جدید

فقط بگویید  OK Google

لازم نیست برای انجام کارها صفحه‌نمایش را لمس کنید. وقتی در صفحه‌نمایش اصلی یا در Google Now هستید فقط کافیست بگویید OK Google تا جست‌وجوی صوتی انجام شود، پیام متنی ارسال شود، راهنمایی‌های مسیریابی گرفته یا آهنگی نواخته شود.

یک شاهکار هنری

هنگام گوش دادن به موسیقی در گوشی یا نمایش فیلم‌ها در Chromecast ، آن هم زمانی که گوشی شما قفل است، می‌توانید آلبوم تمام‌صفحه‌ای زیبا ببینید. شما می‌توانید فیلم را پخش کنید، مکث کنید یا به دنبال صحنۀ خاصی بگردید.

خودتان را غرق کنید

کتابی که می‌خوانید، بازی که انجام می‌دهید یا فیلمی که در حال تماشای آن هستید…اکنون همۀ اینها صحنه را در حالت حیرت‌انگیز و جدیدی به دست می‌گیرند و به طور خوئکار همه چیز، به استثنای چیزی که شما می‌خواهید ببینید، را مخفی می‌کند. فقط کافیست لبۀ صفحه را با لمس کششی کنار بزنید تا نوار وضعیت و کلیدهای پیمایش دوباره مشاهده شوند.

مولتی تسکینگ سریعتر

اندروید ۴٫۴ با بهینه شدن حافظه و بهبود نمایشگر لمسی عملکرد سیستم را تمام‌وقت به دست می‌گیرد تا اینکه سریع‌تر و بادقت‌تر از قبل پاسخگو باشد. به این معنی که شما می‌تواند هنگام مرور وب، یا مسابقه در بزرگراه‌ها در بازی که انجام می‌دهید، بدون کند شدن و تأخیر، موسیقی گوش دهید.

ساده و هوشمند

هوشمندی‌های گوگل هر گوشه از تجربۀ اندروید را بهتر می‌کند.

آینده یعنی تماس

برنامۀ جدید تماس به طور خودکار مخاطبان شما را، بر اساس افرادی که بیشتر با آنها صحبت می‌کنید، اولویت‌بندی می‌کند. شما اکنون می‌توانید برای مکان‌ها و مراکز کسب وکار نزیک، مخاطبان یا افرادی که در محدودۀ برنامه‌های کاربردی گوگل هستند را جست‌وجو کنید.

یک caller ID هوشمندتر

وقتی شما از مخاطبی که نامش در فهرست مخاطبان است تماسی دریافت می‌کنید تلفن شما با یک فهرست‌بندی محلی به دنبال کسب‌وکارهای نزدیک در نقشۀ گوگل می‌گردد.

همۀ پیام‌ها در یک جا

هرگز پیامی را از دست ندهید؛ مهم نیست که دوستان چگونه آن را برای شما ارسال کنند. با برنامۀ جدید Hangouts همۀ پیام‌های کوتاه و چندرسانه‌ای در یک برنامۀ پیام در کنار یکدیگر هستند و تماس‌های ویدئویی و مکالمات شما نیز همراه با آنهاست. با این Hangouts جدید، شما می‌توانید مکان‌های خود را به اشتراک گذارید و تصاویر GIF متحرک ارسال کنید.

Emoji (صورتک‌های احساسی) همه جا

گاهی اوقات کلمات نمی‌توانند حس شما را بیان کنند. به همین منظور، Emoji در خدمت شماست. این صورتک‌های ژاپنی رنگی اکنون در صفحه‌کلید گوگل در دسترس شما هستند.

بکش و برو

امکانات جدید به شما کمک می‌کنند وقتی در حرکت هستید کارهای خودتان را انجام دهید.

همیشه و همه جا چاپ کنید

اکنون شما می‌توانید تصاویر، اسناد و صفحات وب را از گوشی یا تبلت خود چاپ کنید. حتی می‌توانید با هر چاپگر دیگری که به Google Cloud Print یا HP ePrint متصل است یا به همۀ چاپگرهایی که در فروشگاه مجازیGoogle Play  برنامۀ کاربردی دارند متصل کنید.

یک فایل انتخاب کنید؛ هرفایلی!

از برنامه‌های کاربردی مانند Quickoffice، شما می‌توانید فایل‌ها را در Google Drive، دیگر سرویس‌های ذخیرۀ ابرمحور یا گوشی خود باز و ذخیره کنید و با دسترسی سریع به‌ فایل‌هایی که به تازگی به آنها دسترسی داشته‌اید راحت‌تر از همیشه فایلی را که روی آن کار می‌کردید ارسال کنید.

دفتر کار شما همه جا همراه شما

اسناد، اوراق و فایل‌های اجرایی را از گوشی یا تبلت با برنامۀ Quickoffice، که طراحی جدیدی دارد، ایجاد و ویرایش کنید. 

 

از: ال جی بلاگ

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزاد 1392,08,12 ساعت 12:34 ب.ظ http://stockcenter.ir

با سلام.
فروشگاه استوک سنتر، نخستین فروشگاه کالاهای استوک و دست دوم خارجی و لوازم و پوشاک نظامی مجاز و گلیم پوست طبیعی حیوانات افتتاح شد.
از شما دوست گرامی دعوت می شود تا از با کیفیت ترین کالاهای کارکرده ی خارجی دیدن فرمایید.
با سپاس.
StockCenter.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد