کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ارائه اندروید Lollipop یا آب‌نبات چوبی برای گوشی ال‌جی G2

G2 Update to lollipop

سیستم‌عامل گوشی هوشمند و پرچمدار سابق ال‌جی G2 (اندروید کیت‌کت ۴٫۴) به نسخه جدید اندروید با نام Lollipop یا آب‌نبات چوبی به‌روز شد.

ال‌جی G2 حدود دو سال پیش به عنوان برترین و نوآورانه‌ترین گوشی هوشمند ال‌جی وارد بازار ایران شد؛ گوشی هوشمندی که جوایز بسیاری را از رسانه‌ها و کارشناسان صنعت برای امکانات و طراحی مبتکرانه کلید پشت دریافت کرده است. سال گذشته، ال‌جی G3 ردپای G2 را ادامه داد و چندی پیش نیز G4، جدیدترین گوشی هوشمند ال‌جی و پرچمدار سال جدید، وارد عرصه رقابت شد.  

 حتماً شما از زمان معرفی اندروید آب‌نبات چوبی به بعد در انتظار شنیدن خبر ارتقا به نسخه جدید برای ال‌جی G2 خود و دیدن این پست در وبلاگ ال‌جی بوده‌اید. از نظراتی که در این وبلاگ ارسال و بی‌صبرانه انتظار خود را اعلام کردید کاملاً مشهود بود.

خب، از امروز می‌توانید این گوشی هوشمند را به نسخه اندروید ۵٫۰٫۲ ارتقا دهید و از امکانات پیشرفته و جدید این سیستم‌عامل در ال‌جی G2 لذت ببرید.

در حال حاضر، به‌روزرسانی به این نسخه تنها از طریق PC Suite در اختیار کاربران قرار دارد. فراموش نکنید که قبل از به‌روزرسانی به این نسخه جدید حتماً از گوشی خود نسخه پشتیبان یا بکاپ تهیه کنید تا اطلاعات شما از دست نرود.

اگر احساس می‌کنید که گوشی به اصطلاح سنگین شده یا سرعت آن پایین آمده است، به شما پیشنهاد می‌کنیم بعد از به‌روزرسانی آن را به حالت کارخانه‌ای هم ریست کنید (البته اگر قبل از همه چیز نسخه پشتیبان گرفته‌اید).

با به‌روزرسانی به اندروید آب‌نبات چوبی در ال‌جی G2 گوشی خود را نونوار کنید و جانی تازه به این پرچمدار قدیمی و هوشمند ال‌جی دهید.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد