کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

افتتاح ساختمان اداری آبفای شهر کرسف

همزمان با هفته دولت ساختمان اداری آبفای شهر کرسف با حضور فرماندار ، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی افتتاح شد.

سیدجواد موسوی مدیر امور آبفای خدابنده در این مراسم  گفت : شهرداری و شورای اسلامی شهر کرسف ، ساختمان آبفا را بمدت یکسال بصورت رایگان در اختیار این امور قرار داده است. 

 

وی افزود : همکاران و پیمانکاران این امور در زمینه ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گرامی و جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کنند .

مدیر امور آبفای خدابنده به وضعیت تامین آب شرب این شهر اشاره کرد و گفت : آب شرب شهر کرسف از یک حلقه چاه تامین میگردد که در سالهای گذشته و در ماههای گرم سال ، شهروندان با قطعی آب در سطح شهر مواجه شدند و در حال حاضر کمبود و افت فشار در سطح شهر محسوس نشده است .

وی ضمن اشاره به فرسودگی شبکه توزیع تصریح کرد : در سال جاری ، با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر 5/1 کیلومتر لوله خریداری شده که نسبت به اصلاح توزیع این شهر اقدام می شود .

موسوی خاطرنشان کرد : در راستای مدیریت مصرف تعداد 35 رشته انشعاب غیرمجاز شناسایی شده است .

شایان ذکر است که شهر کرسف با جمعتی بالغ بر 4600 نفر که دارای 826 مشترک و در 12 کیلومتری مرکز شهرستان خدابنده و 93 کیلومتری از مرکز استان زنجان واقع شده است .


منبع:وبسایت شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد