کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

یادواره شهدای شهر کرسف برگزار شد

DSCN9595

یادواره شهدای شهر کرسف شهرستان خدابنده با حضور و سخنرانی خانم حورسی، رزمنده دوران دفاع مقدس که از شهر خرمشهر آمده بودند در حسینیه اعظم شهر کرسف برگزار شد.

به گزارش اشراق۲۴،یادواره شهدای شهر کرسف شهرستان خدابنده با حضور و سخنرانی خانم حورسی، رزمنده دوران دفاع مقدس که از شهر خرمشهر آمده بودند و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خدابنده و مسئولین شهر کرسف و اقشار مختلف مردم در حسینیه اعظم شهر کرسف برگزار شد.

رزمنده دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود درباره آن دوران پرداخت و گفت: به خدا اگر مقاومت ۴۵  روزه مردم خرمشهر نبود کشور عراق در خاک ما بیشتر پیش روی می کرد. 

 وی سپس به شهید بهنام  فهمیده، شهید ۱۳ساله خرمشهری نیز اشاره کرد و گفت :استراتژی و  تاکتیک این شهید در شناسایی دشمن را هیچ فرمانده نظامی عراقی نداشت.

رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه محور مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس، امام(ره) بود تصریح کرد: شهید محمد جهان آرا برای امید و روحیه دادن به رزمندگان می گفت:”دعا کنید امام زنده بماند”.

بانوی خرمشهری خاطر نشان کرد: الان دشمن تهاجم فرهنگی به راه انداخته است و در قالب برداشتن چادر از سر زنان و دختران ما و استفاده ناصحیح اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و موبایلی به میدان نبرد آمده است.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه دشمن از راه دین در میان مردم نفوذ می کند خاطرنشان کرد: همه مردم باید همیشه در همه مسائل چه در مسائل دینی و چه مسائل خانوادگی و چه دیگر مسائل با روحانیت در ارتباط باشند تا دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذارند.

اجرای سرود توسط دانش آموزان دختر بسیجی و قرائت وصیت نامه شهید قندعلی افشار، اولین شهید شهر کرسف توسط دختر وی، مداحی و دیدار با خانواده شهدا و عکس یادگاری گرفتن با آنها از دیگر برنامه های این مراسم بود.

DSCN9599DSCN9600DSCN9603DSCN9605DSCN9607DSCN9614DSCN9618DSCN9621DSCN9623DSCN9625DSCN9627DSCN9631DSCN9634DSCN9636

منبع: http://eshraghonline.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
اصانلو 1394,10,02 ساعت 01:44 ب.ظ

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد