کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

یک اسکرین سیور بسیار زیبا

Gold fish aquarium

این دفعه یک آکواریوم می خواهم به شما هدیه بدهم که برای شرکت (LifeGlobe) با نام Gold fish aquarium 2 (با ماهی های قرمز و مشکی و .. که در عید می خرید). البته این آکواریوم نسخه ۲ هست که چند وقته به بازار آمده. (نسبت به نسخه ۱ خیلی تغییر کرده)

نسخه قدیمیش فقط یک آکواریوم بود ولی این نسخه علاوه بر چندین ماهی جدیدی که به آن اضافه شده چندین آکواریوم جدید را در خود جا داده که می توانید هر کدام را که خواستید انتخاب کنید. که اگر تنظیمات برنامه را بعد از ریختن تغییر ندهید خود به خود انواع آکواریوم های برنامه را برای شما به نمایش در می آورد. ولی بهتر است تنظیمات را تغییر دهید و آکواریوم دلخواه را انتخاب کنید.

شما برای دیدن تصاویری از این آکواریوم ها که نسخه جدیدش هست و تازه به بازار آمده می توانید از عکس هایی که در زیر گذاشتم و هر کدام یکی از آکواریوم های برنامه را نشان می دهد را ببینید. سریال برنامه همراه خود برنامه داخل این فایل فشرده قرار دارد که می توانید آن را دانلود کنید. عکس ها را ببینید حتما دانلود می کنید. در صورت بروز مشکل در بخش نظرات بگید.(این پست را قبلا خیلی ها شاید تو وبلاگ خودم که الان تعطیلش کردم، دیدن ولی گفتم برای عزیزان که تو این وبلاگ هم هستن بگذارم، چون خیلی زیبا است این آکواریوم!)

دانلود برنامه: Gold fish aquarium 2 حجم ۴ مگابایت (سریال همراه برنامه است.)

عکس هایی از اسکرین سیور: 1 2 3 4 5 6

توجه: سریال تست شده است.

توجه: سریال تست شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد