کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ثبت در موتور های جستجو

موتور های جستجو همیشه مهمترین مساله برای صاحبان سایت ها و دارندگان وبلاگ بوده و در حال حاضر نیز هست و در آینده نیز خواهد بود مدیران سایت ها و وبلاگ ها علاقه دارند که سایتشان در موتورهای جستجو ثبت شود و وقتی کاربران به دنبال مطالب مورد نظر خود هستند، موتور های جستجو سایت آن ها را نیز مورد جستجو قرار دهد و در نمایش نتایج ، سایت آنان را نیز به نمایش در بیاورد و از این راه بازدیدکنندگانشان نیز افزایش یابد. برای ثبت سایت و یا وبلاگ در موتور های جستجو روش های مختلفی وجود دارد . در برخی از این روش ها شما می توانید از سرویس های آنلاین استفاده کنید که از شما هزینه ای را دریافت می کنند و نشانی مورد نظر شما را در موتور های جستجو ثبت می کنند.

در برخی دیگر می توانید خودتان به صورت رایگان و تک تک در موتور های جستجوگر اقدام به ثبت سایت خود نمایید. به عنوان مثال برای ثبت سایت خود در گوگل باید وارد لینک http://www.google.com/addurl شوید و نشانی سایت مورد نظر خود را به ثبت برسانید. در حال حاضر روش اول به دلیل هزینه بالا مناسب نیست و روش دوم نیز کمی وقت گیر است. اما بهترین روش که اکثر کابران از آن استفاده می کنند بهره گیری از خدمات سایت هایی است که این کار را به صورت رایگان برای شما انجام می دهند یکی از این سایت ها www.submitexpress.com است که سایت شما را به صورت رایگان در 40 موتور جستجوی معروف دنیا ثبت می کند.

برای استفاده از این سرویس باید وارد لینک http://www.submitexpress.com/submit.html شوید و در قسمت URL آدرس سایت خود را وارد نمایید و در بخش Your email نیز نشانی ایمیلتان را وارد کنید. در آخر نیز با کلیک بر روی گزینه Submit به کار ثبت در موتور های جستجو خاتمه دهید. نتایج ثبت سایت خود در موتور های جستجوگر نیز در صفحه ای که برای شما باز می شود قابل مشاهده است. به همین راحتی در مدت زمان بسیار کوتاه شما سایت خود را در 40 موتور جستجوگر دنیا به ثبت رساندید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد