کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ال‌جی الکترونیکس در جمع برترین‌های بیزینس‌ویک

 

ایتنا - طبق آخرین گزارش تحقیقاتی سال 2010 پایگاه اطلاع‌رسانی و نشریه بیزینس‌ویک، شرکت ال‌جی الکترونیکس با 20 رتبه ترقی در ارایه نوآوری و محصولات جدید، بالاتر از شرکت های سامسونگ اکترونیکس، سونی و جنرال الکتریک قرار گرفت.
در گزارش سال 2010 مرکز آمار و تحقیقات بیزینس ویک ،که نتیجه بررسی دقیق شرکت‌های مختلف و معرفی 50 شرکت برتر دنیاست‌، شرکت ال‌جی الکترونیکس رتبه هفتم را به خود اختصاص داده است و درمیان شرکت‌های تولید کننده وسایل و تجهیزات الکترونیکی مانند جنرال الکتریک‌، سونی و سامسونگ الکترونیکس، رتبه نخست را داراست.

این رتبه‌بندی جهانی هر ساله شرکت‌های گوناگونی را مورد ارزیابی قرار می دهد و در نهایت گزارش رتبه بندی خود را بر اساس شاخص های مورد نظراعلام می کند که در گزارش سال 2010 شرکت های جنرال الکتریک، سونی، سامسونگ الکترونیکس و نوکیا به تر تیب در رده‌های 11،10،9 و 23 قرار دارند.
طی یک سال گذشته، شرکت ال‌جی الکترونیکس با تولید محصولات و معرفی تکنولوژی‌های جدید خود در کالاهایی نظیر مانیتور، درایو، هارد دیسک، نوت بوک، گوشی‌های همراه و تلویزیون، توانست به طور مطلوب از دیگر شرکت‌های رقیب پیشی بگیرید.
اکنون شرکت گلدیران کالاهای صوتی و تصویری و لوازم خانگی ال جی و مادیران کالاهای فناوری اطلاعات نظیر مانیتور، درایو و هارد دیسک‌های ال‌جی را با آخرین تکنولوژی روز و گارانتی و خدمات پس از فروش در ایران عرضه می‌کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید اصانلو 1389,02,21 ساعت 09:06 ب.ظ

سپاس

مجید اصانلو 1389,02,19 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام
جناب پاشایی انتظار داشتم تو وبلاگ(کرسف)آنلاین چیزی هم از کرسف ببینم.متاسفم

باسلام
لطفا به در قسمت آرشیو مطالب بخش کرسف وبلاگ مراجعه کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد