کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

نخستین الکامپ و تله‌کام البرز

ایتنا - نخستین نمایشگاه «الکترونیک، کامپیوتر، مخابرات و تلفن همراه البرز» با شعار زندگی شگفت‌انگیز الکترونیکی آغاز شد. 

به گزارش ایتنا به نقل از ایسنا، معاون توسعه تجارت خارجی سازمان بازرگانی البرز با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه از روز دوشنبه ۲۷ تیرماه ساعت ۱۶ آغاز به کار کرده و تا ۳۱ تیر ادامه خواهد داشت.

غلام‌رضا رکنی اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ شرکت فعال در زمینه الکترونیک، کامپیوتر و مخابرات شامل سخت افزار، نرم افزار، شبکه، UPS، اینترنت و بانکداری الکترونیک حضور دارند.

معاون توسعه تجارت خارجی سازمان بازرگانی البرز همچنین عنوان کرد: این نمایشگاه با مجوز سازمان بازرگانی در فضای ۴ هزار مترمربع و با حمایت معنوی وزارت صنایع و معادن، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، انجمن انفورماتیک ایران و صندوق حمایت از صنایع الکترونیک برگزار می‌شود.

رکنی با اشاره به روزهای برگزاری نمایشگاه عنوان کرد: برای جذابیت بیشتر روز اول، به نام دولت الکترونیک، روز دوم به نام تجارت الکترونیک، روز سوم به نام بانکداری الکترونیک، روز چهارم بازی و سرگرمی‌های الکترونیک و روز پنجم شهروند الکترونیک، نام‌گذاری شده‌اند.

نمایشگاه الکامپ و تلکام البرز از روز دوشنبه ۲۷ تیرماه به مدت ۵ روز در کرج، مهرویلا، میدان امام خمینی (ره)، محل برگزاری نمایشگاه‌های البرز دایر می‌شود و ساعات بازدید آن ۱۶ تا ۲۲ است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد