کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

خانه‌ای هوشمند با Cinema 3D Smart TV ال جی

widi

با شروع عصر فناوری‌های هوشمند، جهان نیز با سرعتی سرسام‌آور به سمت هم‌گرایی پیش می‌رود. به این ترتیب هر آنچه در منزل شما وجود دارد از تلویزیون و ابزارهای صوتی گرفته تا برنامه‌های موبایل و فضای ابری به یکدیگر متصل خواهند شد و تنها با یک اشاره انگشت و بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانید به تماشای برنامه دلخواه خود بنشینید. به آینده خوش آمدید!

اگر در یکی از نمایشگاه‌های مهم صنعت آی‌تی حضور یافته یا اینکه فقط نگاهی مختصر به پیام‌های بازرگانی امروزی انداخته باشید در خواهید یافت که همه شرکت‌های آی‌تی یک حرف مشترک می‌زنند؛ یکی شدن! یکی شدن محتوا، توزیع و فناوری.

اما واقعا متصل شدن ابزارهای الکترونیکی چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟ آیا هنوز هم راه درازی در نائل آمدن به این هدف باقی مانده است؟ باید بگوییم خیر، حقیقت آن است که این آینده چندان هم دور از نظر نیست. در اینجا به شما خواهیم گفت که اگر یکی از سینما سه‌بعدی‌های جدید ال‌جی با قابلیت‌های اشتراک‌گذاری هوشمند را در اختیار داشته باشید، زندگی در چنین محیطی چه طعمی دارد.

با استفاده از مرورگر شبکه سینما سه‌بعدی‌های جدید ال‌جی، ابزارهای الکترونیکی خود را به شبکه خانگی‌تان متصل کنید!

تصور کنید که یکی از این سینما سه‌بعدی‌ها را خریداری کرده‌اید و نمی‌دانید که کدامیک از ابزارهای الکترونیکی‌تان با آن سازگاری دارند یا به عبارت دیگر قابلیت اتصال به آن را دارند. نگران نباشید! حتما یک کیت DLNA در منزلتان پیدا می‌شود. در حال حاضر ابزارهای بسیاری در بازار موجود می‌باشند که از استاندارد DLNA پشتیبانی می‌کنند و اگر اغراق نکرده باشیم باید بگوییم که شمار آن‌ها به بیش از ۴۴۰ میلیون عدد می‌رسد.

DLNA یا Digital Living Network Alliance (به معنای ارتباط بین دستگاههای دیجیتال با مصرف خانگی) امکان اتصال و اشتراک‌گذاری محتوا میان ابزارهای الکترونیکی تولید شده توسط شرکت‌های مختلف را میسر می‌کند. به این ترتیب کاربران می‌توانند با راحتی بیشتر و در هر نقطه‌ای از منزل، به شبکه خانگی خود متصل شده و از تماشای عکس و فیلم و گوش دادن به موسیقی دلخواه خود لذت ببرند.

به لطف سینما سه‌بعدی‌های جدید ال‌جی و مرورگر شبکه آن موسوم به Network File Browser می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را در ابزارهای الکترونیکی سازگار با استاندارد DLNA اطراف جستجو کرده و از طریق تلویزیون خود و از راه دور به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. حتما کنجکاو هستید که بدانید کدام ابزارها از این استاندارد پشتیبانی می‌کنند؛ دستگاه‌های خانگی، پی‌سی‌های مبتنی بر ویندوز، گوشی‌های اندرویدی، پلی‌استیشن ۳، پخش‌کننده دیسک‌های بلو-ری، تبلت‌ها، پرینترهای بی‌سیم، دوربین‌های فیلم‌برداری و حتی یخچال‌ها همگی از جمله این ابزارها هستند (شرط لازم: ابزار مورد نظر شما گواهی بهره‌مندی از این استاندارد را داشته باشد).

اینترنت خانه شما قطع شده است؟ با WiDi دیگر مشکلی نیست!

اگر برای خود لپ‌تاپ دارید، بررسی کنید که آیا از فناوری نمایش بی‌سیم (WiDi) پشتیبانی می‌کند؟ فناوری WiDi از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای سینما ‌سه‌بعدی‌های جدید ال‌جی است. به لطف این قابلیت امکان برقراری سریع و آسان ارتباط میان لپ‌تاپ و تلویزیون جدیدتان میسر خواهد بود بی‌آنکه نیازی به سیم و یا ارتباط اینترنتی باشد.

به این ترتیب می‌توانید فیلمی را از کامپیوتر منزل انتخاب نموده و از طریق تلویزیون آن را برای کودکان‌تان پخش کنید و در این فرصت به انجام کارهای عقب‌افتاده خود بپردازید (شرط لازم برای این منظور آن است که لپ‌تاپ شما مجهز به فناوری نمایش بی‌سیم اینتل باشد).

بگذارید نگاهی داشته باشیم به فناوری پیشرفته‌تر و حتی جالب‌تر اشتراک گذاری هوشمند سینما سه‌بعدی‌های جدید ال‌جی.

از هر نقطه منزل خود، برنامه دلخواهتان را از طریق نمایشگر دوم ببینید!

درست است! با این قابلیت می‌توانید تلویزیون خود را از داخل آشپزخانه، اتاق خواب، سالن پذیرایی و حتی حمام منزل ببینید و فرقی ندارد که سینما سه‌بعدی خود را کجا گذاشته باشید.

قابلیت ۲nd Display یا نمایشگر دوم پکیج اشتراک گذاری هوشمند، فناوری‌ انحصاری کمپانی ال‌جی است که هر نوع محدودیت مکانی را از پیش روی کاربران محصولات خود بر می‌دارد.

با مجیک ریموت، بازی‌های ذخیره شده روی گوشی خود را از طریق تلویزیون اجرا کنید!

پیش‌تر به مطالبی در مورد مجیک ریموت به عنوان یک ابزار بازی اشاره نمودیم. اگر یکی از گوشی‌های هوشمند ال‌جی را دارید، می‌توانید با استفاده از استاندارد MHL آن را به تلویزیون خود متصل نموده و از کنترل تلویزیون هم به عنوان کنسول بازی استفاده کنید. می‌پرسید چگونه؟ تنها کافی است که گوشی خود را با استفاده از کابل MHL به تلویزیون متصل نمایید و پای بازی دلخواهتان در یک نمایشگر بزرگ‌تر و با کیفیت بیشتر بنشینید.

با استفاده از این کابل همچنین می‌توانید مجموعه‌ای متنوع از محتوای دلخواهتان را از گوشی به تلویزیون انتقال دهید و به این ترتیب نه تنها خواهید توانست آن محتوا را مشاهده نمایید بلکه می‌توانید با استفاده از کنترل، فایل مورد نظرتان را در میان آن‌ها جستجو کرده و فایل‌ها را تحت کنترل خود در آورید.

سینما سه‌بعدی‌های جدید ال‌جی، هوشمند و توانا

به لطف تلویزیون‌های جدید ال‌جی، امکان مشاهده و اشتراک‌گذاری محتوای ذخیره شده روی گوشی‌های هوشمند برندهای مختلف آسان‌تر از همیشه شده است. گوشی موبایل، لپ‌تاپ، هارد درایو، تبلت و خلاصه همه و همه توانایی اتصال به سینما سه‌بعدی‌های جدید ال‌جی و بهره‌مندی از قابلیت‌های اشتراک گذاری هوشمند آن را دارند و می‌توانند مجموعه‌ای از امکانات باور نکردنی را به شما ارائه نمایند.

اتصال

شرایط سازگاری

آنچه می‌توانید انجام دهید

Network File Browser یا مرورگر شبکه

ابزارهای دارای گواهی DLNA

فایل‌های رسانه‌ای موجود در ابزارهای دارای استاندارد DNLA نظیر تبلت، پی‌سی یا گوشی هوشمند را مرور کرده و آن‌ها را از طریق سینما سه‌بعدی ال‌جی که در همان برد وای فای قرار دارد مشاهده نمایید.

WiDi یا نمایشگر بی‌سیم

کامپیوترهای بهره‌مند از فناوری نمایشگر بی‌سیم (WiDi) اینتل

بدون نیاز به سیم، تلویزیون و لپ تاپ خود را به یکدیگر متصل نمایید.

۲nd Display یا نمایشگر دوم

برنامه ریموت ال‌جی، گوشی یا تبلت بهره‌مند از سیستم‌عامل‌های اندروید نسخه Honeycomb، Ice Cream Sandwich  یا iOS 4.1

برنامه‌های تلویزیونی یا فیلم‌های بلو-ری را از طریق گوشی هوشمند یا تبلت خود که در یک برد وای‌فای با تلویزیون قرار دارند در هر نقطه‌ای از منزل خود مشاهده نمایید.

MHL

گوشی یا تبلت بهره‌مند از MHL،  کنترل مجیک ریموت و یکی از گوشی‌های هوشمند ال‌جی

محتوای HD ذخیره شده در گوشی خود را با استفاده از این کابل به سینما سه‌بعدی انتقال داده و به تماشای آن بنشینید.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد