کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

معرفی دو مدل جدید از تلویزیون های مجهز به گوگل ال جی در CES 2013

 

شرکت ال جی از معرفی مدل های جدید تلویزیون های مجهز به گوگل خود در نمایشگاه سالانه CES 2013 لاس وگاس خبر داد. مدل های GA7900 و GA6400 در ابعاد مختلف به همراه طراحی جدید، تجربه جدیدی از دنیای تلویزیون را برای شما به ارمغان می آورد.

جدیدترین ساختار گوگل در کنار کنترل جادویی ال جی با صفحه کلید Qwerty، بهترین جستجوی پیشرفته را از طریق فرامین صوتی و دسترسی آسان به راهنای سریع Prime Time را امکان پذیر می سازد. نسخه به روز شده “خانه هوشمند” تجربه دسترسی آسان و مستقیم کاربران را به VOD, YouTube و بسیاری برنامه های دیگر امکان پذیر می سازد. جدیدتریت مدل این محصول مجهز به طراحی پیشرفته CINEMA SCREEN ال جی بوده و سطحی کاملا” صیقلی و بدون لبه دارد.

تلویزیون مجهز به گوگل ال جی تجربه جدیدی را از یک دستگاه تلویزیون در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و تلویزیون های قدیمی را به یاد شما می آورد. قابلیت “خانه هوشمند” نیز از کارت های مختلفی جهت نگهداری برنامه ها و دیگر محتواها برخوردار است. کارت جدیدی با نام “اینترنت من”، اطلاعات کاربردی شامل وضعیت آب و هوا و اخبار را نمایش می دهد.

رابط کاربری این محصول به راحتی توسط کنترل جادویی ال جی هدایت می شود. قابلیت تشخیص صدا در ریموت جدید به طرز باور نکردنی با ویژگی جستجوی گوگل هماهنگ و بالاترین عملکرد را داراست. ویژگی تشخیص صدا، کارایی راهنمای سریع Prime Time را چند برابر نموده و تجربه ای متفاوت از جستجوی هزاران فیلم و سریال در تلویزیون گوگل ال جی را به ارمغان می آورد.

پردازشگر دو هسته ای تلویزیون های هوشمند ال جی، دسترسی به منوی این دستگاه را آسان و در عین حال گشت و گذار در اینترنت و مشاهده فایل های ویدئویی را سرعت بخشیده است. قدرت این پردازشگر اضافی سبب می شود که موتور True Picture XD، تصاویری با سرعت بالا و دقت بیشتر ایجاد و در نتیجه رنگهایی زنده تر، با کنتراست بیشتر و به طور کلی شفاف تر به شما ارائه کند. تلویزیون هوشمند مجهز به گوگل ال جی به راحتی با وسایل مختلف شما مانند گوشی های هوشمند یا تبلت ها از طریق Wi-Fi متصل شده و شما می توانید محتوای مورد نظر خود را به آن ارسال نمایید.

علاوه بر این، Google TV ال جی برای علاقه مندان به بازی های ویدئویی نیز بسیار مناسب بوده و با برخورداری از برنامه Online، بهترین تجربه را برایتان به ارمغان می آورد. تکنولوژی FPR نیز در این دستگاه تصویری سه بعدی و بدون هیچ پرشی در بازی ها ایجاد می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد