کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ساید بای سایدهای جدید ال جی سری بنتلی

ساید بای سایدهای جدید ال جی سری "بنتلی" وارد بازار شد.

در نوشته زیر به مشخصات برجسته این سری از سایدهای ال جی میپردازیم.

آسانترین دسترسی با طراحی جدید Bentleeویژگی درب جدید (DID- Door In Door)،‌ دسترسی شما را به طبقات بالایی یخچال سریعتر و آسانتر می نماید. در نتیجه شما به مواد غذایی و نوشیدنی هایی که مصرف بیشتری دارند دسترسی راحت و سریعتری خواهید داشت. در ساید بای ساید جدید ال جی ، برای دسترسی سریعتر به مواد غذایی داخل یخچال یک درب مجزا در نظر گرفته شده که با اندکی فشار باز میشود. این موضوع سبب میشود تا دیگر نیازی به باز کردن درب اصلی یخچال نبوده و مقدار بسیار کمتری از هوای سرد داخل یخچال از آن خارج شود. در نتیجه صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی صورت می گیرد. همچنین در این مدل انعطاف پذیری قابل توجهی در چیدمان طبقات بر حسب نیاز وجود دارد. 

کمپرسورهای اینورتر خطی: بهینه سازی در مصرف انرژی (LG Linear Compressor)LG، پیشرو در استفاده از کمپرسور اینورتر خطی در یخچال و فریزر، توانسته است به بالاترین راندمان در مصرف انرژی دست پیدا کند. تکنولوژی کمپرسورهای خطی در یخچال های ال جی سبب گردیده که این محصول در مقایسه با سایر برندها، از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی، میزان صدای دستگاه، حفظ تازگی مواد غذایی، گنجایش و طراحی دارای برتری باشد. لازم به ذکر است که کمپرسورهای اینورتر خطی ال جی از 10 سال ضمانت برخوردار است.

تکنولوژی ™Hygiene Freshدر ساید بای ساید جدید بنتلی ال جی، فیلتر ™Hygiene Fresh کاملا شبیه دستگاه تصفیه هوا عمل می کند. این تکنولوژی ال جی، مواد غذایی را برای مدت زمان طولانی تری تازه نگه می دارد. به عنوان اولین یخچال دارنده سیستم تهویه هوا، تکنولوژی Hygiene Freshذرات غبار، باکتریها و بوی نا مطبوع را در چهار مرحله تصفیه و هوای داخل یخچال را کاملا" بهداشتی، بدون باکتری و خوشبو می نماید. علاوه بر این قابلیت استریلیزه کردن به همراه وزش هوای خنک سبب تازگی و بهداشت هر چه بیشتر مواد غذایی درون یخچال می گردد. این فیلتر تا 99.99% باکتریها ،بوی نامطبوع،کپک و گردوغبار داخل یخچال را بین می رود.

 

بازی آنلاین "درب جادویی بنتلی"

با توجه به ورود محصول ساید بای ساید بنتلی، مسابقه آنلاین "بازی درب جادویی بنتلی" در آدرس www.bentlee.ir راه اندازی شده

است.

جوایز بازی درب جادویی بنتلی

روش شرکت در مسابقه:

1- عضو سایت شوید.
2- از منوی بالای سایت گزینه "بازی" را انتخاب کنید.
3- فایل فلش بازی پس از مدتی لود میشود و کاربر میبایست وارد فروشگاه محصولات شود که در دسته بندی ها مختلف "نوشیدنی"، "لبنیات"، "غلات" و ... و در مدت زمان فقط 30 ثانیه محصولات خود را انتخاب نماید.
4- شایان ذکر است برای کاربر علاوه بر محدودیت زمان 30 ثانیه، فقط 2000 سکه موجودی برای خرید کالاها در نظر گرفته شده است که با خرید هر کالا، از موجودی فرد کاسته میشود.
5- پس از اتمام این مرحله (که با تمام شدن موجودی و یا پایان یافتن زمان انجام میگیرد) شما وارد مرحله چینش در بنتلی میشوید. در این مرحله یک ساید بای ساید بنتلی به صورت مجازی در اختیار کاربر قرار میگیرد تا محصولات خریداری شده را به صورت صحیح چیدمان کند و به واسطه چیدمان صحیح امتیاز کسب شده کاربر افزایش می یابد.
6- نکته جالب در طراحی بازی، آن است که شما میتوانید بارها و بارها بازی را تکرار نمایید و همیشه بالاترین امتیاز کاربر برای وی، حفظ خواهد شد.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
کرسف 1392,01,30 ساعت 08:14 ب.ظ

آقای پاشایی قبلا مطالب خوبی داشتی.عکسای کرسف .....
اما الان راهنمای خرید لوازم خانگی
اصلا با هویت سایتت هم خونی نداره
موفق باشی

مطالب در مورد کرسف کمه و یه جورایی وبلاگ باید اپدیت بشه و
چه بهتر مطالب به درد مردم بخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد