کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

مراسم ارتقاء 2 روستای شهرستان خدابنده به شهر با حضور فرماندار

 

علی یوسفی فرماندار شهرستان خدابنده گفتند:برای انجام وظیفه هیچ منتی بر مردم نداریم و هیچ مسئولین یا نهادی حق ندارد بگوید که من فلان کار را انجام داده ام بلکه اینها همه وظیفه ما هست و این ارتقاء به همت همین مردم انجام یافته است.

نماینده دولت در شهرستان گفت:نباید به این موضوع بسنده کنیم که روستاهای نور آباد و کرسف به شهرهای نوربهار و کرسف ارتقاء یافته اند  و کار تازه برای ما شروع شده است و باید برای رشد و توسعه این مکان همه تلاش کنیم.

ایشان تاکید کردند:مسئولین باید در کنار مردم حضور داشته باشند و رابطه ای تنگاتنگ میان امت و امام برقرار کنند.همچنین مسئولین باید نگاهی عدالت محور و عدالت ورز داشته باشند.

ایشان از جوانان و نخبگان این شهر خواستند تا در میدان حضور داشته باشند و شهرداری که در آینده ای نزدیک تاسیس می شود را همیاری نمایند تا شاهد شهری پرنشاط و توسعه یافته باشند

در ادامه گفتند:خداوند در قرآن کریم می فرماید سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی یابد مگر مردم همان قوم سرنوشت خود را تغییر دهند.پس شما مردم باید تلاش کنید تا در سالهای آینده شاهد شکوفایی بیشتر این شهر ها باشیم

در پایان این مراسم فرماندار در مزار شهدای شهرهای نوربهار و کرسف حضور پیدا کرد.   

  

 

 


 


منبع: www.khodabandeh.gov.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید مرادی 1392,05,31 ساعت 02:39 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید . میخواستم بگم کتابی رو که تازه درباره تاریخ شهرستان خدابنده چاپ شده و تقریبا 70درصد آن درباره ی کرسف میباشد و دارای تصاویر و مطالبی از کرسف است آن را در وباگتان جهت معرفی بیشتر کرسفمان قرار دهید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد