کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

LG G2؛ نوآوری مبتنی بر درک

lg-slide-case-white

احساس خود را فراتر ببرید، درک خود را غنی‌تر کنید و زندگی روزمره خود را با دستگاهی که مطابق با نیازهای شما به خوبی طراحی شده است بهبود ببخشید.

سخت‌افزار

نمایشگر ۵٫۲ اینچ Full HD

رویا را با وضوح و در رنگ‌های زنده ببینید. نمایشگر ۵٫۲ اینچ Full HD IPS در G2 به شما تجربۀ بصری برتر با رنگ‌های طبیعی، متن تیز، جزییات با کیفیت بالا و نسبت تصویر ۱۶:۹ مشابه سینما می‌دهد. وضوح غنی ۴۰۰ پیکسل در اینچ هر جزییاتی را بروز می‌دهد و نمایشگر Full HD IPS به شما سفید روشن‌تر و نمود زنده و دقیق‌تری از رنگ‌ها بدون اشباع‌شدگی بیش از حد یا آزار چشم می‌دهد. بنابراین، چه در حال تماشای یک نمایش طبیعی در حالت تمام اچ‌دی باشید یا مشاهدۀ یک پرتره در آسمان آبی یا خرید کفش با سایۀ کاملی از قرمزی، نمایی قابل اعتماد از چیزی که به آن نگاه می‌کنید خواهید داشت.

دوربین ۱۳ مگاپیکسل OIS

شما به ثابت بودن دست برای گرفتن تصاویر شارپ و ویدئوهای روان با G2 نیازی ندارید. این دوربین ۱۳ مگاپیکسل از کیفیت بالایی برخوردار است و فناوری پیشرفتۀ تثبیت نوری تصویر (OIS) دارد که منجر به تثبیت فوکوس در زمانی می‌شود که شما دوربین را نگه داشته‌اید. بنابراین، کمتر عکس‌های مات و ویدئوهای لرزان خواهید داشت. این قابلیت برای عکاسی در شب هم خوب است. تنظیمات نور کم نیاز به نوردهی طولانی‌تری دارد تا پتانسیل را برای حرکت بیشتر تصاویر مات ایجاد کند اما با OIS شما می‌توانید نماهای کم‌نور ثبت کنید؛ حتی اگر به طور کامل ثابت نباشید. علاوه بر این، فوکوس خودکار چندنقطه‌ای می‌تواند فوکوس سریع و دقیق را برای چند چهره یا اشیای متحرک با ۹ نقطه فوکوس خودکار آغاز ‌کند و در همین حال، وضوح عالی به شما امکان می‌دهد تا از نزدیک‌تر بزرگنمایی کنید؛ این فوکوس تصاویری تیز و دقیق را، با ۱۶ برابر بیشتر از بزرگنمایی معمولی و بدون افت کیفیت، تضمین می‌کند.

امکانات پیشرفتۀ دوربین (فوکوس خودکار چندنقطه‌ای/بزرگنمایی با وضوح عالی/ قابلیت Shot & Clear)

شما یک نمای عالی را تنظیم و در حالی که تصویر را ثبت می‌کنید ناگهان یک غریبه در پس‌زمینه قدم می‌زند. با قابلیت Shot & Clear، شما می‌توانید تصویر را ذخیره کنید! این قابلیت مبتکرانه قبل از اینکه سوژه‌ یا چیزی وارد نما شود تصویر پس‌زمینه را ثبت می‌کند و چند ثانیه بعد، آن را با تصویری که شما می‌گیرید ترکیب می‌کند. تا حرکت سوژه‌های ناخواسته را نداشته باشد.

صدایی با کیفیت بالا

در پس هر صدا جزییات زیادی نهفته است و با صدای با کیفیت بالا شما آن را می‌شنوید و ضبط می‌کنید. این قابلیت بر صدا به همان نحوی تأثیر می‌گذارد که کیفیت بالای ویدئو برای تصویر دارد و برای صدا وضوح و کیفیت بالاتری را فراهم می‌کند. بنابراین، شما از اینک هرگز تن عمیق صدای بم، جزییات صوتی ضعیف یا صدای شیرین زه تار را از دست نمی‌دهید. G2 صدایی باکیفیت در حالت ضبط و گوش کردن، بدون افت کیفیت برای فایل‌های Studio Master با پشتبانی از پخش ۲۴ بین، ۱۹۲ کیلوهرتز های-فای برای فایل‌های FLAC و WAV فراهم می‌کند. علاوه بر این، G2 از قابلیت ضبط چندمیکروفون با فناوری پیشرفتۀ حذف سروصدای اضافی برخوردار است. بنابراین، صدا را با وضوح حتی در محیط‌های شلوغ ثبت و ضبط می‌کند. موسیقی و ضبط‌های خود را به همان شیوه‌ای تجربه کنید که با صدایی با وضوح بالا می‌شنوید.

پردازندۀ ۲٫۲۶ گیگاهرتز چهارهسته‌ای Snapdragon

از گرافیک روان هنگام تماشای ویدئو یا انجام بازی‌های ویدئویی لذت ببرید. وب را سریع‌تر مرور کنید و چند برنامه‌ را با هم و بدون کندی در عملکرد اجرا کنید.

مهم نیست دلتان می‌خواهد چگونه از G2 استفاده کنید. شما با پردازندۀ ۲٫۲۶ گیگاهرتز چهارهسته‌ای مجهز به چپ‌ست Snapdragon کوالکوم تجربه‌ای یکپارچه را خواهید داشت. G2 می‌تواند با تقسیم وظایف بین ۴ هسته چندین روند را به راحتی در یک زمان اجرا کند و ۵۰ درصد عملکرد گرافیک بهتر و سرعت سی.پی.یوی بالاتری را ارائه دهد.

باتری بادوام

باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری SiO+ در G2 به شما قدرتی حیرت‌انگیز، بدون لطمه به طراحی و سبک، می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید تمام روز با آن کار کنید و از کار با این گوشی لذت ببرید. طراحی جمع‌وجور و آنُد سیلیکون، در مقایسه با باتری‌های لیتیوم‌یون معمولی، بیشترین گنجایش ذخیره و بازده را در اندازه‌ای فوق باریک ممکن می‌کند. همچنین، با افزوده شدن چیپ‌ست GRAM و ۲۰ درصد مصرف نیروی کمتر، در عمر باتری صرفه‌جویی می‌شود.

تجربۀ کاربری الهام‌بخش حالت میهمان (Guest Mode)

شما همیشه تنها کسی نیستید که از گوشی شما استفاد می‌کند اما با حالت میهمان (Guest Mode) شما می‌توانید تجربۀ کاربری را برای خود یا میهمانتان شخصی کنید تا برنامه‌ها و قابلیت‌هایی که در دسترس هستند را بر حسب حالتی که فعال می‌کنید کنترل کنید. این قابلیت به شما امکان می‌دهد به طور دستی صفحه‌نمایش اصلی را برای خودتان و میهمان، مانند کودک یا دوستتان، انتخاب کنید و الگوهای قفل جداگانه برای آن کاربر ایجاد کنید. بنابراین، شما می‌توانید هر وقت دوست داشتید گوشی خود را با دیگران به اشتراک گذارید و محتوا و تنظیمات آن، به همان شیوه‌ای که به آنها داده بودید، باقی بماند.

بزرگنمایی صوتی (Audio Zooming)

بزرگنمایی صوتی به شما امکان می‌دهد، با بزرگنمایی سوژۀ مورد نظر هنگام ضبط ویدئو، منبع خاصی از صدا را صفر کنید (روی صفر تنظیم کنید). سپس، می‌توانید آن را هنگام پخش واضح‌تر بشونید. این قابلیت منحصربه‌فرد از سه میکروفون استریو استفاده و صدا را از زاویۀ خاص تقویت می‌کند و سروصداهای محیط را بی‌اهمیت جلوه می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید روی صداهایی که می‌خواهید آنها را بشنوید بزرگنمایی یا زوم کنید و آنهایی که نمی‌‌خواهید را خاموش کنید.

لینک متن (Text Link)

انتقال اطلاعات از متنی که در محتوای یک برنامۀ کاربردی است می‌تواند سخت باشد. به یادسپاری محتوا، جست‌وجو در گوشی برای یافتن برنامۀ درست و ضبط دقیق اطلاعات یک کار عذاب‌آور است. قابلیت لینک متن Text Link ذخیرۀ رخدادها در تقویم، جست‌وجو در وب یا بیرون کشیدن نقشه از اطلاعاتی که شما در پیام متنی فرستاده بودید را تنها از طریق یک لینک دسترسی ساده می‌کند. اکنون تنها یک ضربۀ کوچک با آسایش فاصله دارید.

قابلیت ضربه (KnockOn)

ضربۀ ساده تنها چیزی است که لازم است. با دو بار ضربه روی G2، می‌توانید به آرامی نمایشگر گوشی را بدون برداشتن یا فشار دادن کلید بیدار کنید. G2 این حالت را حس می‌کند و نمایشگر را روشن می‌کند. وقتی دست شما پر است یا می‌‌خواهید در چند ضربه صرفه‌جویی کنید، G2 بارگذاری را کمتر می‌کند.

وصل کن و پخش کن (Plug & Pop)

می‌خواهید به موسیقی گوش دهید؟ فقط کافیست هدفون را به گوشی متصل کنید. آمادۀ سینک کردن فایل‌ها هستید؟ کابل یواس‌بی را متصل کنید. با قابلیت Plug & Pop، G2 به طور هوشمندانه‌ای آیکون‌هایی برای قابلیت‌هایی که نیاز به هدفون یا کابل یواس‌بی دارند را هنگام اتصال آنها نمایش می‌دهد و استفادۀ سریع از برنامه‌هایی که می‌خواهید را برای شما امکان‌پذیر می‌کند.

ضبط دوگانه/ دوربین دوگانه (Dual Recording/Dual Camera)

خودتان هم در تصویر باشید؛ حتی اگر پشت دوربین هستید. قابلیت ضبط دوگانه/ دوربین دوگانه به شما امکان می‌دهد تا هم‌زمان دوربین پشت و جلو را فعال کنید. بنابراین، شما می‌توانید خودتان و سوژه را در یک زمان ضبط کنید. این قابلیت سرگرم‌کننده با دو دوربین عکاسی و فیلم‌برداری کار می‌کند و با استفاده از فناوری تصویردر‌تصویر چهرۀ شما را در هر تصویر یا ویدئویی که در حال ضبط کردن هستید قرار می‌دهد.

بزرگنمایی ردیاب (Tracking Zoom)


روی سوژۀ مورد علاقه، بدون از دست دادن رد تصویر بزرگ، فوکوس کنید. بزرگنمایی ردیاب (Tracking Zoom) به شما امکان می‌دهد تا ویدئوهای منحصربه‌فرد با قاب تصویردرتصویری ثبت کنید که حرکات سوژۀ مورد نظر شما را پررنگ می‌کند و بقیۀ صحنه را نیز نگه می‌دارد. این قابلیت بر حرکات سوژه‌ای که شما انتخاب کرده‌اید بزرگنمایی یا زوم می‌کند و حرکات آنها را در یک قاب مشترک در پس‌زمینۀ ویدئو ردیابی می‌کند.

بزرگنمایی برای ردیابی (Zoom to Track)

قابلیت بزرگنمایی برای ردیابی (Zoom to Track)، با انتخاب سوژه در هنگام پخش و بزرگنمایی بر روی آن، به شما امکان مشاهدۀ ویدئوها در G2 را به روش تعاملی و سرگرم‌کننده‌تر می‌دهد. تنها کافیست هنگام تماشای ویدئو یک سوژۀ در حال حرکت روی صفحه را انتخاب کنید تا قابلیت بزرگنمایی برای ردیابی بر روی آن بزرگنمایی می‌کند و آن را در سرتاسر کلیپ ردیابی ‌کند. انگار پشت‌صحنۀ دوربین را برای نگاه دقیق‌تر و نزدیک‌تر می‌بینیم؛ حتی بعد از اینکه ویدئو ضبط شده است.

قابلیت‌های Capture Plus و Clip Tray

زمانی که در حال وب‌گردی هستید، با Capture Plus تصویر بزرگ را ببینید. Capture Plus به شما امکان می‌دهد که به جای ثبت محدود صفحه، یک نمای کلی (اسکرین‌شات) از تمام صفحۀ وب با کنترل‌های دقیق حاشیه بگیرید. این راهی بهتر برای ذخیرۀ مقالات آنلاین، رسیدها، دستورهای کار یا دیگر اسنادی است که دوست دارید بخوانید یا بعداً چاپ کنید. Clip Tray مانند کلیپ‌بورد کامپیوتر کار می‌کند و تصویر، متن و لینک‌هایی که دوست دارید را برای ارجاع بعدی ذخیره می‌کند. این قابلیت برای خرید آنلاین یا اشتراک اطلاعات با دوستان عالی است و به شما امکان می‌دهد چند مورد را در کیپ‌بورد کشویی در پایین نمایشگر کپی و ذخیره کنید تا مجموعه‌ای بصری از اطلاعات ایجاد کرده باشید. آیتم‌ها را در حال حرکت اضافه کنید و یکی را به عنوان ایمیل، پست، سند یا پیام متنی برگزینید.

شما از کدام قابلیت‌ها بیشتر استفاده می‌کنید؟ 

از: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد