کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

کانالهای دیجیتال تلویزیون در کرسف قابل دریافت شد

http://images2.persianblog.ir/736076_KJo8lh5f.jpg

به گزارش ایلنا از زنجان، صفری، مدیرکل صدا و سیمای زنجان  5شنبه (9ابانماه) در مراسم راه اندازی سامانه دیجیتال شهرستان خدابنده افزود: با راه اندازی سامانه دیجیتال شهرستان خدابنده اهالی شهرهای کرسف، سهرورد، گرماب و روستاهای اطراف با جمعیتی حدود ۶۰ هزار نفر می‌توانند برنامه‌های ۲۰ شبکه تلویزیونی و۱۶  شبکه رادیویی را با استفاده از گیرنده‌های دیجیتال دریافت کنند. 

 

وی اضافه کرد: برای راه اندازی این سامانه ۶۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است و پوشش تلویزیونی دیجیتال در سطح استان با راه اندای این سامانه به ۸۷ درصد جمعیت استان رسید.


مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان با اعلام این موضوع که سیاست کل سازمان صدا و سیما جایگزینی سیگنال رسانی دیجیتال به جای آنالوگ است اضافه کرد، طبق برنامه ریزی صورت گرفته صدا و سیما به مرور در مناطقی که سیگنال رسانی دیجیتال به ثبات و پایداری و ضریب نفوذ قابل قبولی رسیده باشد بااطلاع رسانی قبلی و با برنامه ریزی دقیق مرحله به مرحله اقدام به خاموش کردن فرستنده‌های آنالوگ خواهد کرد چون پشتیبانی سیکنال رسانی انالوگ و دیجیتال به طور موازی هزینه‌های زیادی به سازمان تحمیل می‌کند.

وی از مردم استان خواست نسبت به تهیه دستگاه گیرنده دیجیتال اقدام نموده و در اجرای این اقدام مهم ملی صدا و سیما را یاری رساند.

فرماندار شهرستان خدابنده هم در مراسم افتتاح سامانه دیجیتال این شهرستان ظرفیت تولید برنامه‌های متنوع در شهرستان خدابنده را به دلیل وجود ظرفیت‌های مذهبی، فرهنگی، گردشگری و کشاورزی بسیار بالا دانست و ضمن تشکر از مدیر کل و کارکنان صدا و سیمای مرکز زنجان خواست در معرفی ظرفیت‌های بالای این شهرستان در سطح ملی مساعدت بیشتری نمایند.

آقای یوسفی افتتاح دفتر خبری در این شهرستان را یک اقدام مورد نیاز و جدی دانسته و گفت با این دو اقدام مناسب صدا و سیما تحول چشمگیری در حوزه‌های مختلف شهرستان خدابنده شاهد خواهیم بود.

همچنین همزمان دفتر خبری شهرستان خدابنده با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان و مسئولان محلی افتتاح شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد