کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

LG Gx به صورت رسمی در کره جنوبی معرفی شد


lg-gx1

گوشی هوشمند LG Gx به صورت رسمی در بازار خانگی LG  ، کره جنوبی معرفی شد.

در آخرین روزهای هفته‌ای که گذشت، شایعات زیادی در مورد گوشی هوشمند جدیدی از سوی LG به گوش می‌رسید که به محصولی با نام LG Gx و با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی اشاره می‌کرد.  باعث خوشحالی ماست که اعلام کنیم این شایعات صحت داشته و حالا LG Gx به صورت رسمی در کره جنوبی در دسترس کاربران علاقمند قرار دارد.  

این محصول به صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی از نوع IPS و با رزولوشن ۱۰۸۰×۱۹۲۰  پیکسل مجهز است. پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon S600 به همراه دو گیگابایت RAM  و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه ۲٫۱ مگاپیکسلی، دیگر مشخصه‌های  LG Gx هستند. Gx به یک باتری ۳۱۴۰ میلی آمپری مجهز شده است اما هنوز اطلاع دقیقی از اینکه این گوشی از چه نسخه از Android JellyBean استفاده خواهد کرد، در دست نیست.  گرچه آنچه محرز است نشان می‌دهد LG Gx از شبکه‌های  ۴G LTE با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز پشتیبانی کرده و تمامی قابلیت‌های  ذکر شده را در بدنه‌ای با ابعاد ۱۵۰٫۶×۷۶٫۱×۹٫۲ میلی متر و وزنی ۱۶۷ گرمی ، در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

این گوشی در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شده و امکان تهیه نسخه آنلاک آن از بازار کره با بهایی حدود ۸۰۰ دلار آمریکا وجود خواهد داشت.

منبع: الجی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد