کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

ال‌جی G Pro 2 جدیدترین گوشی از سری G در بازار کره

LG_G_PRO_21

 جانشین بهترین گوشی هوشمند در MWC 2013 در MWC 2014 به نمایش عموم درخواهد آمد.

 

امروز ال‌جی الکترونیکس ال‌جی G Pro 2 را معرفی کرد. این گوشی به دنبال گوشی G Pro که برنده جایزه شده است به بازار کره عرضه می‌شود. مانند G Pro در سال گذشته که به عنوان بهترین گوشی هوشمند در MWC 2013 شناخته شد، G Pro 2 به نمایشگری که شاهکار هنری است و امکانات تجربه کاربری جدید برای ارتقای سطح راحتی کاربر مجهز است.

ال‌جی G Pro 2 با نمایشگر ۵٫۹ اینچ Full HD IPS و لبه‌های بسیار باریک ۳/۳ میلی‌متر از نسبت صفحه به فریم ۷۷٫۲ درصدی که در صنعت پیشگام است برخوردار است. صدای پرقدرت و بلند های-فای یک وات، که ۳۰ درصد بلندتر از G Pro است، تجربه صدایی واضح‌تر با بم قدرتمندتر ارائه می‌دهد. ال‌جی برای سهولت در روند روشن کردن و باز کردن قفل، یک قابلیت کاملاً متمایز به نام Knock Code ایجاد کرده است که باعث می‌شود باز کردن قفل و استفاده از G Pro 2 آسان‌تر و راحت‌تر از قبل شود. 

 

جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: « Knock Codeنمونه‌ای از ارائه راهکارهای ساده‌تر و راحت‌تر ال‌جی برای زندگی موبایلی مشتریان است. در حالی که در سال‌های اولیه تلفن‌های هوشمند مسابقه بر سر این بود که چه تعداد امکانات در یک گوشی جمع می‌شد، محققان ما بررسی درازمدت و سختی در نحوه استفاده واقعی مشتریان از گوشی‌های تلفن همراهشان در زندگی روزمره داشتند و فقط مفیدترین امکانات تجربه کاربری را در آن گنجاندند. ما فکر می‌کنیم مشتریان هم موافقند.»

قابلیت Knock Code تحولی در قابلیت پرطرفدار KnockON است که سال گذشته برای اولین بار با ال‌جی G2 معرفی شد. Knock Code به کاربران امکان می‌دهد که با یک عملکرد ساده و تنها به وسیله ضربه زدن بر صفحه، با ترکیب ۸۶ هزار و ۳۶۷ نوع ضربه (knock)، گوشی هوشمند G Pro 2 را روشن و قفل آن را باز کنند. به لطف وجود الگوریتم هوشمند و پیشرفته سخت‌افزاری ال‌جی، الگوی ضربه می‌تواند در هر جایی از صفحه، با استفاده از ۲ تا ۸ ضربه وارد شود؛ چه نمایشگر روشن و چه خاموش باشد.

ال‌جی G Pro 2 اولین گوشی هوشمند ال‌جی است که از دوربین پیشرفته ۱۳ مگاپیکسل با قابلیت +OIS یا Optical Image Stabilizer Plus و امکانات پیشرفته‌ای برخوردار است که برای خلق محتوا و به‌ اشتراک‌گذاری آنها ایده‌ال است. فناوری اختصاصی +OIS ال‌جی قابلیت ضدلرزش نرم‌افزاری را به امکانات سخت‌افزاری تحسین‌شده‌ای می‌افزاید که درون ماژول باریک دوربین تعبیه شده است تا بهترین تصاویر و ویدئوهای ممکن را در حال حرکت یا در موقعیت‌های کم‌نور ثبت کند. علاوه بر این، حسگر و لنز پشت و جلوی دوربین در G Pro 2 هم از نظر ابعاد و هم حساسیت افزایش پیدا کرده است که تصاویری در رقابت با بسیاری از دوربین‌های ثابت ثبت کند. برخی از دیگر امکانات پیشرفته تصویربرداری در G Pro 2 عبارت‌اند از:

  • ضبط ویدئویی ۱۲۰ فریم در ثانیه HD و ویرایش حرکات آهسته: این گوشی با ۱۲۰ فریم در ثانیه و کیفیت HD عکس‌برداری می‌کند و امکان ویرایش ویدئو در سه سرعت متفاوت را می‌دهد: سرعت حرکات آهسته نیمه، حرکات آهسته یک‌چهارم و حرکت اصلی.
  • فیلم‌برداری با کیفیت ۴K ULTRA HD: تصاویر ویدئویی با کیفیت ULTRA HD برای پخش در تلویزیون‌های ۴K ضبط می‌شوند.
  • فوکوس جادویی: بعد از ثبت تصویر، کاربر این انتخاب را دارد که عمق فوکوس را قبل از ذخیره انتخاب کند. کاربران می‌توانند آیکون All in Focus (همه چیز در فوکوس) را فشار دهند تا فوکوس را روی همه نقاط تصویر نگه دارند.
  • فلاش طبیعی: دمای رنگ و نوردهی در این گوشی تعادل بیشتری در مقایسه با فلاش طبیعی دارد که نتیجه آن تصاویر طبیعی‌تر، مانند آنچه در زندگی واقعی می‌بینیم، است.
  • فلاش برای ثبت تصاویر از خود: اندازه پنجره پیش‌نمایش کاهش پیدا می‌کند و پس‌زمینه سفید روشنی افزوده می‌شود که با نور نرم در حالت self-portrait (تصویربرداری از خود شخص) تصویربرداری می‌کند.
  • عکس‌برداری پی‌در‌پی: ۲۰ نمای پشت سر هم را ثبت کنید و به صورت خودکار آنها را ویرایش کنید تا یک ویدئو از تصاویر ثبت‌شده داشته باشید.
  • گالری کلاژ: به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویری را از گالری خود انتخاب کنند و یک کلاژ برای آپلود آسان در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی مورد علاقه ایجاد کنند.

 

ال‌جی G Pro 2، علاوه بر جدیدترین قطعات، از مجموعه‌ای از امکانات ارتقایافته برخوردار است که سبک زندگی موبایلی امروز را تکمیل می‌کند؛ یعنی جایی که بیشتر اطلاعاتی مورد نیاز ما در کف دستان و جیب پشت است. برخی از این امکانات جدید تجربه کاربری شامل موارد زیر است:

  • قفل محتوا: به کاربران امکان می‌دهد تا با امنیت بیشتر فایل‌ها، تصاویر، ویدئوها و خاطرات خود را با رمزی متمایز قفل کنند.
  • مشاهده کوچک: به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی از G Pro 2 با یک دست استفاده کنند و اندازه نمایشگره را در ابعاد ۳٫۴ اینچ تا ۴٫۷ این، بر حسب ترجیح کاربر، کوچک کنند.
  • مرورگر دوگانه: نمایشگر وسیع را به دو پنجره مرورگر جداگانه تقسیم می‌کند تا مرور وب راحت‌تر شود.

قابلیت دسترس به G Pro 2 در بازارهای خارج از کره هنوز مشخص نشده است اما شرکت‌کنندگان در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2014) می‌توانند G Pro 2 و امکاناتش را، اول از همه، در غرفه ال‌جی، سالن ۳ در Fira Gran Via، تجربه کنند.

مشخصات اصلی:

-          پردازنده: کوالکوم Snapdragon™ ۸۰۰ (چهارهسته‌ای ۲٫۲۶ گیگاهرتز)

-          واحد پردازش گرافیک: Adreno™ ۳۳۰ از فناوری‌های کوالکوم

-          نمایشگر: ۵٫۹ اینچ Full HD IPS (1080×۱۹۲۰)، لبه‌های باریک

-          حافظه: ۳ گیگابایت DDR3 RAM/ 16 و ۳۲ گیگابایت eMMC ROM/ درگاه microSD

-          دوربین: دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل OIS+ و دوربین جلو ۲٫۱ مگاپیکسل

-          باتری: ۳۲۰۰ میلی‌آمپر (قابل تعویض)

-          سیستم‌عامل: اندروید ۴/۴ کیت‌کت

-          ابعاد: ۱۵۷٫۹×۸۱٫۹ x 8.3 میلی‌متر

-          وزن: ۱۷۲ گرم

-          شبکه: LTE / HSPA+

-          امکانات ارتباطی: بلوتوث Smart Ready (بلوتوث ۴)، یواس‌بی/ وای-فای (۸۰۲٫۱۱ a/b/g/n/ac)/ NFC/ SlimPort

-          رنگ: تیتان، سفید و قرمز

-          امکانات دیگر: Knock Code، صدای های-فای یک وات، قفل محتوا


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد