کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

معرفی برترین گوشی هوشمند سری سوم L از ال جی

 LG_L90 Global debut 02

L90  با طراحی مدرن، امکانات تجربه کاربری و بهترین سختافزار در نوع خود

بعد از پایان کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۴، امروز ال‌جی الکترونیکس عرضه اولین گوشی هوشمند از سری سوم L که بسیار پرطرفدار است، یعنی L90 ، را اعلام کرد. L90  برای کاربران موبایلی طراحی شده است که به دنبال تعادل کامل عمکلرد، شخصیت و قیمت هستند و از همین هفته عرضه آن آغاز خواهد شد.

L90 به عنوان مدل پیشرفته‌تر سری L ال‌جی از ظاهر ساده و زیبایی برخوردار است که سری L به آن آراسته شده‌اند. و همین طور به‌روزترین امکانات تجربه کاربری.

L90 رقابتی‌ترین سخت‌افزار را در رسته خود با نمایشگر ۴٫۷ اینچ qHD IPS و باتری پرظرفیت ۲۵۴۰ میلی‌آمپر ارائه می‌کند. کاربران ال۹۰ قادر خواهند بود بهینه‌ترین تجربه کاربری را به لطف وجود جدیدترین سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت ۴٫۴ تجربه کنند؛ این سیستم‌عامل قدرتمند گوگل با کاربری آسان رابط کاربری اصلاح‌شده‌ای را ارائه می‌دهد که از آرایش متعادل‌تر و ملموس‌تر و همین طور عملکرد سریع‌تری برخوردار است.

L90 اولین گوشی هوشمند سری سوم ال است که از قابلیت Knock Code، یعنی جدیدترین امکان مشتری‌محور که برای ساده کردن روند روشن و باز کردن قفل گوشی طراحی شده است، برخوردار است و امنیت گوشی هوشمند را ساده‌تر و راحت‌تر از قبل می‌کند. «Knock Code، که تحولی بر قابلیت محبوب KnockOn است، اولین بار سال گذشته، در گوشی هوشمند G2 معرفی شد. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا L90 را با یک راهکار ساده و ضربه بر روی صفحه با استفاده از ۸۶ هزار ترکیب ضربه روشن و قفل آن را باز کنند. علاوه بر این، الگوی ضربه می‌تواند هر جایی روی صفحه، از ۲ تا ۸ ضربه وارد شود. چه صفحه روشن و چه خاموش باشد.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیر شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی، گفت: « ما انتظار داریم L90، با مشخصات رقابتی و طراحی شیک، موفقیت سری L در بازارهای جهانی را ادامه دهد. این گوشی بهترین‌های ال‌جی را از نظر طراحی، سخت‌افزار، سیستم‌عامل و امکانات تجربه کاربری ارائه می‌دهد تا کاربران گوشی هوشمند ۳G در سراسر دنیا بتوانند از درجه‌یک‌ترین تجربه گوشی هوشمند لذت ببرند.»

L90 ابتدا در منطقه کشورهای متقل مشترک‌المنافع و سپس در بازارهای دیگر دنیا در دسترس خواهد بود. اطلاعات بیشتر در زمان عرضه به هر منطقه اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی L90:

  • چیپست: ۱٫۲ گیگاهرتز کوالکوم چهارهسته‌ای MSM8226
  • نمایشگر: ۴٫۷ اینچ  (۵۴۰×۹۶۰، ۲۳۵ پیکسل در اینچ) یا qHD IPS
  • حافظه: ۸ گیگابایت/ یک گیابایت RAM/ درگاه کارت اس‌دی (قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت)
  • دوربین پشت: ۸ مگاپیکسل یا ۵ مگاپیکسل با فوکوس اتوماتیک (بر حسب بازار) / دوربین جلو ۱٫۳ مگاپیکسل
  • باتری: ۲۵۴۰ میلی‌آمپر
  • سیستمعامل: اندروید کیت‌کت ۴٫۴
  • ابعاد: ۱۳۱٫۵x 66.0 x 9.7 میلی‌متر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد