کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

نمایشگاه کتاب در شهر کرسف افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نمایشگاه و فروشگاه کتاب ظهر امروز با حضور سید مهدی موسوی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده، مسئولان شهرستانی و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در کتابخانه عمومی حکیم زهراوی شهر کرسف شهرستان خدابنده افتتاح شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در این نمایشگاه 2 هزار و 500 جلد کتاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

سید مهدی موسوی با اشاره به اینکه یک هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه برای عرضه به عموم مردم به نمایش گذاشته شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده برپا شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب کتابخانه عمومی شهر کرسف به مدت یک هفته برپا است، افزود: بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم و علاقه‌مندان آزاد است.  

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه در کنار برپایی این نمایشگاه ایستگاه نقاشی و ایستگاه خوشنویسی برگزار می‌شود، یادآور شد: در بخش کودک این کتابخانه برنامه قصه گویی و نمایش فیلم‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: کتاب‌های این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف به علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی عرضه می‌شود.

موسوی به موضوعات کتاب‌های این نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: کتاب‌های این نمایشگاه در موضوعات علمی، دینی، مذهبی، خانه‌داری، کودکان و نوجوانان و...در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی به اهداف برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب اشاره کرد و بیان داشت: ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین عموم مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان خدابنده به اشاره به اینکه پنجمین دوره نمایشگاه کتاب در شهر کرسف افتتاح شده است، افزود: تاکنون نمایشگاه‌های کتاب در شهرهای گرماب، زرین رود، سجاس و سهرورد برپا شده است.

این مسئول در پایان گفت: امید است علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی با حضور در محل نمایشگاه از محصولات ارائه شده به نحو احسن استفاده کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد